Branches

De Keyplan app voor is geschikt voor verschillende branches. De app is namelijk zo ontwikkeld dat deze branche onafhankelijk is en gebruikt kan worden door elk soort bedrijf. Met ons simpele maar doeltreffende systeem worden simpel taken en takenlijsten aangemaakt en toebedeeld aan de verschillende medewerkers. Zo worden er geen zaken meer vergeten en is uw bedrijf altijd tip top in orde.

Vakantieparken
Heeft u een eigen vakantiepark, camping, bungalowpark, hotel of B&B? Dan is Keyplan de perfecte oplossing voor al uw interne processen. Op het moment draait Keyplan al op meer dan 150 recreatiebedrijven en met groot succes!  Dit komt voornamelijk omdat Keyplan oorspronkelijk is bedacht op vakantiepark Vlugtenburg. Daarbij zien we dat het gemaakt is voor vakantieparken en door vakantieparken. Hierbij leggen we vooral de focus op: overzicht, gemak en het verbeteren van de onderlinge communicatie.
In feite is een leisure bedrijf runnen hetzelfde als een klein dorp wat u moet runnen. Er komen namelijk een hoop elementen en processen tezamen. Door Keyplan te gebruiken kunt u onder andere gemakkelijk: storingen melden, planningen voor o.a. schoonmaak en de technische dienst opstellen, het onderhoud en de controles bijhouden waardoor alles is gewaarborgd, etc.

 

Hotels
Een hotel is een dienstverlenend bedrijf waar iemand tegen betaling kan overnachten of onderdak vinden. Anders dan bij kleinere instellingen voor logies en ontbijt zijn hotels grotere voorzieningen voor tientallen tot duizenden gasten. Dit brengt een hoop logistieke en planning met zich mee. Omdat Keyplan oorspronkelijk al bekend was met de recreatiebranche op het gebied van vakantieparken, bungalowparken en campings, was de stap relatief klein om de markt van hotels ook te bedienen. Dit komt voornamelijk omdat Keyplan oorspronkelijk is bedacht op vakantiepark Vlugtenburg. Hierbij leggen we vooral de focus op: overzicht, gemak en het verbeteren van de onderlinge communicatie. In feite is een leisure bedrijf runnen hetzelfde als een klein dorp wat u moet runnen. Er komen namelijk een hoop elementen en processen tezamen. Door Keyplan te gebruiken kunt u onder andere gemakkelijk: Storingen melden, planningen voor o.a. schoonmaak en de technische dienst opstellen, het onderhoud en de controles bijhouden waardoor alles is gewaarborgd, etc. Daarmee geven we veel informatie aan management en receptie.

 

Tuinbouw

De Tuinbouwvariant van Keyplan wordt de Service Engine genoemd. Deze app is vooral gericht op het genereren van een compleet overzicht van alle service- en onderhoudstaken binnen uw tuinbouwbedrijf. Op het moment draait deze applicatie al op meer dan 100 tuinbouwbedrijven, die er erg blij mee zijn. Storingen, stilstand, onnodige wachttijden en kosten die maar oplopen zijn verleden tijd met de Service Engine. Onderhoudstaken moeten met regelmaat gebeuren, maar worden vaak vooruit geschoven wanneer het druk is. Met de Service Engine kunt u 24/7 alle service en onderhoudswerkzaamheden in uw bedrijf beheren op uw smartphone en desktop.  De Service Engine is een allesomvattende digitale tool waarmee de teler een perfect overzicht heeft van en inzicht in alle service- en onderhoudstaken binnen uw tuinbouwbedrijf. Eenvoudig stroomlijnt de teler alle verplichte keuringen en service- en onderhoudswerkzaamheden zoals (preventief) onderhoud, reparaties en storingen. Met als resultaat een langere levensduur van uw apparaten en daardoor de garantie van bedrijfszekerheid.

Stadions

Het blijft elke keer weer een machtig gezicht als je een stadion komt binnengelopen. Echter, wat vaak wordt vergeten is dat er een tal van installaties, objecten, tribunes, verlichting, beveiliging en personeel rondloopt om alles te regelen.

De communicatie in deze branche verloopt vaak via papieren werkbriefjes, telefonisch contact en via kanalen als e-mail en WhatsApp. Dit laatste lijkt misschien een prima oplossing, maar deze instrumenten brengen een hoog risico op miscommunicatie. Er is namelijk vaak sprake van vergeten meldingen en dit neemt stress met zich mee.

Maar daar hebben wij Keyplan voor ontwikkeld! Hierbij leggen we vooral de focus op: overzicht, gemak en het verbeteren van de onderlinge communicatie. Daarnaast kunnen klanten, werknemers en leveranciers ook meldingen maken als ze bijvoorbeeld een storing  tegenkomen.  Om de stadions in optima forma te houden, komt er vaak een hoop preventief en correctief onderhoud bij kijken. Dit kan allemaal bijgehouden worden via Keyplan, zodat installaties ook langer meegaan en er zorgeloos een wedstrijd bekeken kan worden!

Utiliteit en gebouwbeheer

De utiliteitsvariant (kantoren, zorgcentra, magazijnen, bakkerijen, etc.) van Keyplan is vooral gericht op het genereren van een compleet overzicht van alle service- en onderhoudstaken binnen uw pand(en). We proberen het gemak van uw personeel/ klanten te vergroten, waarbij medewerkers ook storingen kunnen melden, zoals: storingen met verlichting of klimaatinstallaties, PC’s die niet werken, liften die onderhoud nodig hebben, etc. Kosten die maar oplopen zijn verleden tijd met Keyplan.

Onderhoudstaken moeten met regelmaat gebeuren, maar worden vaak vooruitgeschoven wanneer het druk is. Met Keyplan kunt u 24/7 alle service en onderhoudswerkzaamheden in uw bedrijf beheren op uw smartphone en desktop. 

Keyplan is een allesomvattende digitale tool waarmee bijvoorbeeld een technische dienst of conciërge binnen een pand een perfect overzicht heeft van alle service- en onderhoudstaken binnen uw panden. Eenvoudig stroomlijnt de manager alle verplichte keuringen en service- en onderhoudswerkzaamheden zoals (preventief) onderhoud, reparaties en storingen. Met als resultaat een langere levensduur van uw pand en daardoor de garantie van bedrijfszekerheid.

Jachthavens

Zoals uit de vorige branches al bekend is, is Keyplan te gebruiken op een grote diversiteit van branches. Zo ook de havenwereld. De havenvariant van Keyplan is vooral gericht op het genereren van een compleet overzicht van alle service- en onderhoudstaken op uw jachthaven. We proberen hiermee het overzicht en de planning van uw personeel vergroten. Bij een jachthaven heb je vaak taken die te maken hebben met preventief of correctief onderhoud.

Daarnaast kunt u door uw klanten van de pleziervaart aangesproken worden tijdens uw huidige werkzaamheden over andere meldingen, deze kunt u gemakkelijk in het systeem zetten en inplannen. Zo heeft de klant het gevoel dat ze gehoord worden. De klanten kunnen via hun eigen portaal ook zelf meldingen aanmaken, deze meldingen worden direct als taak aangemaakt op de juiste afdeling.

Bij veel jachthavens worden er elke ochtend rondes gelopen, om te bekijken of alles nog in orde is. Daarnaast staan er vaker restaurants of werkplaatsen op het terrein. Ook voor deze laatste onderdelen kunt u volledig automatische taken laten aanmaken.

Demo aanvragen

Benieuwd wat Keyplan voor uw bedrijf kan betekenen? Vraag dan een vrijblijvende demo aan! We zullen dan z.s.m. contact met u opnemen.

Stuur een Whatsapp berichtje!