Optimaliseer de schoonmaak op jouw vakantiepark

Ben jij opzoek naar meer overzicht, controle en efficiëntie bij de schoonmaak op het vakantiepark? Keyplan kan je verder! Keyplan is een softwarepakket bestaande uit een app en web versie speciaal ontwikkeld voor vakantieparken. Iedere medewerker krijgt een persoonlijk account in onze app, en daar kunnen taken naartoe gestuurd worden. Zo houd je altijd overzicht over welke accommodaties al zijn schoongemaakt en welke nog niet. Lees hieronder meer voordelen van Keyplan!

schoonmaak vakantiepark

Taken afronden in de app

Elk personeelslid krijgt dus een persoonlijk account waarmee hij of zij kan inloggen in de Keyplan app. Hier staat een takenlijst voor ze klaar die ze kunnen afwerken. Per taak staat er belangrijke informatie zoals een deadline, het object waarop de taak uitgevoerd moet worden en een duidelijke beschrijving. Via de app kunnen ook storingen worden gemeld die de schoonmaak wil doorgeven aan de technische dienst. Bijvoorbeeld als er een lampje kapot is.

FMIS

Automatische schoonmaaktaken aanmaken

Dat medewerkers taken kunnen afronden is leuk, maar hoe worden deze taken dan aangemaakt zul je je afvragen? Dit kan volledig automatisch! Er zijn diverse reserveringssystemen waar we mee kunnen koppelen. De reserveringen uit deze systemen kunnen wij gebruiken om automatische schoonmaaktaken aan te maken. Bijvoorbeeld een taak bij het vertrek van een reservering. Ook inbrengtaken kunnen we hiermee automatiseren. Bijvoorbeeld het inbrengen van een kinderbed aan het begin van een reservering of het uithalen van een kinderbed bij vertrek.

Legionella module
schoonmaak vakantiepark

Dit kun je doen in de app:

Er zijn meerdere dingen die je altijd en overal kunt inzien en doen middels de app. Hieronder hebben we deze functionaliteiten op een rijtje gezet:

  • Gemakkelijk taken afronden, eventueel een foto of notitie toevoegen
  • Nieuwe storingen melden en doorgeven aan andere afdelingen
  • Takenhistorie van alle objecten op het vakantiepark bekijken
  • Als manager zijnde taken toewijzen aan medewerkers

Dit kun je doen in de web versie:

Naast alle functionaliteiten die ook in de app zitten, kun je in de web versie nog veel meer doen. Dit zijn een aantal van die functionaliteiten:

  • In één keer een taak aanmaken voor meerdere objecten
  • Herhalende taken aanmaken met een zelfgekozen interval
  • Medewerkers, afdelingen, objecten en objectgroepen aanmaken
  • Taakoverzichten exporteren naar Excel
  • Automatische taken instellen en bewerken
meterstanden opnemen

De schoonmaak op het vakantiepark optimaal uitvoeren

Zoals je zit zorgt Keyplan ervoor dat elk vakantiepark tijd wint in de schoonmaak door efficiënter te werken. Maar ook de kwaliteit van de schoonmaak gaat omhoog doordat alles beter wordt geadministreerd. Twee punten waar je dus zeker stappen in wilt maken. Ben jij klaar voor de nieuwe manier van facilitair beheer?

Schoonmaak vakantiepark

Zij gingen u al voor

Onze klanten

takenlijst app

Demo aanvragen

Benieuwd wat Keyplan voor uw bedrijf kan betekenen? Vraag dan een vrijblijvende demo aan! We zullen dan z.s.m. contact met u opnemen.