Software update Keyplan november:
Grote ontwikkelingen in Keyplan!
Keyplan beter maken voor jullie, dat is iets waar wij graag mee bezig zijn. Ook de afgelopen tijd hebben wij niet stil gestaan en zijn we druk bezig geweest het ontwikkelen van onze software. De update is al live, zorg dus zeker dat de nieuwste versie van Keyplan op je telefoon staat. In deze update nemen we vier ontwikkelingen met je door, deze maken een groot verschil in de bruikbaarheid van Keyplan. Al zeggen we het zelf!
Koppel objecten aan elkaar
Veel parken maken gebruik van geschakelde objecten. Deze konden in Keyplan nog niet aan elkaar gekoppeld worden waardoor de groene slotjes niet altijd even betrouwbaar waren. Tot nu! Met een paar drukken op de knop kun je een ‘hoofdobject’ koppelen aan een ‘subobject’. Als dit hoofdobject wordt geboekt zal het subobject automatisch ook een groen slotje krijgen.
Bekijk de video voor meer info en om te kijken hoe je dit in kunt stellen.
Herhalende taken tijdens een boeking
Bij het instellen van een automatische taak konden jullie al kiezen voor ‘herhaal vanaf de aankomst van de reservering’. Erg handig voor als gasten bijvoorbeeld een tussentijdse schoonmaak bijboeken. Als je nu voor deze optie kiest, zal de taak nog steeds herhalend worden aangemaakt tijdens de reservering, alleen op de aankomst- en vertrekdag wordt de taak niet meer aangemaakt. Dit was een veelgevraagde ontwikkeling!
Annuleer en wijzig webshopbestellingen
De Keyplan webshop module wordt inmiddels al op een paar parken gebruikt. Voor die parken is er een handige nieuwe ontwikkeling bij gekomen. Bestellingen kunnen nu gewijzigd en geannuleerd worden, en daarbij wordt gelijk de betaling teruggestort naar de gast. Zo kun je makkelijk schakelen als een gast toch iets wil wijzigen aan de bestelling.
Verbeterde bestellingsdeadline
Ook dit is een ontwikkeling voor onze webshop module gebruikers. Dankzij deze ontwikkeling zijn er meer opties bij het instellen van de bestellingsdeadline. Deze deadline stel je in per categorie in de webshop. Je kunt nu een deadline instellen voor dezelfde dag van de bestelling, maar ook voor de dag ervoor. Zo heb je net iets meer keuze bij het selecteren van de deadline.
Zit jouw update er niet tussen?
Heb jij nog verbeterpunten voor ons die in deze update niet aan bod zijn gekomen? Neem alsjeblieft contact met ons op! Zonder jullie input zijn wij nergens. Kom je nou echt met een goed idee, dan kunnen wij natuurlijk altijd langskomen om een lekkere snoeppot te brengen. Neem contact met ons op via de website, stuur een mailtje naar basverbraeken@keyplan.nl of bel naar 06-81322436. Wij staan te springen om jullie ideeën te horen!