Beste lezer,
2022 vliegt weer voorbij, voor je het weet is het april! Tijd voor mooi weer en (hopelijk) volle vakantieparken en campings. In deze nieuwsbrief, editie maart, nemen we je weer mee in de wereld van Keyplan. Zo nemen we met je door hoe je jouw Keyplan omgeving helemaal klaar maakt voor het hoogseizoen en vertellen we meer over onze partner: Great Stay App. Wil jij onderdeel worden van onze volgende nieuwsbrief? Neem zeker contact met ons op, dan kijken we wat voor elkaar kunnen betekenen!
We betrekken jullie graag bij nieuwe ontwikkelingen binnen Keyplan. Klik op de ontwikkeling die jij het liefst in Keyplan wilt hebben!
- In een taak de vertrekdatum tonen
- Taak aan meerdere personen kunnen toewijzen
- Historie en openstaande taken tonen van object bij elke taak
- Controle taak pas aanmaken na afronden van schoonmaaktaak
Nog even geduld:
De Tommy Booking koppeling komt eraan!
Het seizoen gaat weer beginnen:
Maak jouw Keyplan omgeving gereed!
Voor het hoogseizoen weer gaat beginnen wil je natuurlijk dat jouw Keyplan omgeving tiptop in orde is. Neem de stappen hieronder door in jullie eigen omgeving, dan moet het goed komen!
- Controleer of alle producten goed staan (inclusief de bijbehorende taken);
- Werk de medewerkers lijst bij: zorg dat elke medewerker een eigen account heeft en verwijder vertrokken werknemers. LET OP: bij het verwijderen van een medewerker verdwijnen de taken van deze medewerker ook;
- Richt jouw Keyplan Webshop zo mooi mogelijk in;
- Zorg dat gasten jouw webshop en jouw publieke meldingspagina kunnen vinden (middels een QR-code bijvoorbeeld).
Nu ben je helemaal klaar voor het hoogseizoen, laat die gasten maar komen! Kom je ergens niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.
Nieuwe partner:
Great Stay App
Vlak voor je vakantie de app van je verblijfsplaats downloaden en vanaf dat moment altijd up to date zijn. Dat wil je toch?! Great Stay Apps wil ervoor zorgen dat elke overnachting een ‘great stay’ is. Dit doen zij door het ontwikkelen van online communicatieoplossingen, speciaal voor de hospitality branche.
“Maar hoe komt Keyplan dan terecht in de apps van Great Stay?”. Goede vraag! Binnen Keyplan kan elk vakantiepark of camping zijn eigen publieke meldingspagina aanmaken. Deze meldingspagina is met een paar drukken op de knop aangemaakt en is dan klaar om gedeeld te worden met gasten. Op deze pagina kunnen gasten meldingen maken die dan vervolgens als taak in Keyplan worden gezet. Super handig, zo kunnen gasten op elk moment hun opmerkingen kwijt. Maar hoe deel je deze pagina met gasten? Precies! Dit is waar Great Stay om de hoek komt kijken. De publieke meldingspagina wordt mooi weggewerkt in hun app waardoor gasten écht alles op een plek hebben staan.
Bekijk hier meer over Great Stay App.
Download de laatste versie:
Keyplan Software Update
Keyplan beter maken voor jullie, dat is iets waar wij graag mee bezig zijn. Ook de afgelopen tijd hebben wij niet stil gestaan en zijn we druk bezig geweest het ontwikkelen van onze software. Op 15 maart heeft deze update plaatsgevonden, zorg dus zeker dat de nieuwste versie van Keyplan op je telefoon staat. In deze update zijn er 3 grote aanpassingen gedaan:
- Nog sneller taken aanmaken, de indeling bij het aanmaken van een taak is iets veranderd en je kunt nu zoeken op objectnummer. Super handig!
- Filter je toe te wijzen taken. Ben je manager van verschillende afdelingen? Dan kun je vanaf nu je toe te wijzen taken filteren per afdeling. Zo behoud je ten alle tijden het overzicht.
- Voeg shops en categorieën toe aan de webshop. Aan de diverse shop kun je verschillende bezorg- en afhaalinformatie hangen en de categorieën verhogen de gebruiksvriendelijkheid. Top toch?!
Lees hier alle details van deze update!
Klant uitgelicht:
Recreatiepark de Paalberg
Bij Keyplan zijn wij uiteraard supporters van al onze klanten, daarom vinden we het extra leuk om er af en toe een in het zonnetje te zetten. Recreatiepark de Paalberg is het enige recreatiepark in Nederland met een koninklijk predicaat. Zij bestaan al 100 jaar en hebben onder andere daardoor dit predicaat ontvangen. De Paalberg werkt al een behoorlijke tijd met Keyplan, daardoor is het extra leuk om de onderstaande woorden van Marc te mogen ontvangen!
“Sinds wij Keyplan hebben geïmplementeerd kunnen wij eventuele storingen sneller en beter in kaart brengen. Hierdoor kunnen wij efficiënter schakelen om storingen zo snel mogelijk op te lossen. Als gevolg hiervan zijn onze algehele dienstverlening en serviceniveau sterk verbeterd en is de communicatie tussen verschillende afdelingen een stuk makkelijker geworden. Het enige nadeel is dat we het niet jaren eerder hebben geïmplementeerd – inmiddels kunnen wij niet meer zonder!”
Marc Rusticus, Parkmanager Recreatiepark de Paalberg
Wil jij ook graag je Keyplan ervaringen delen? Neem dan zeker contact met ons op!