Wat is een FMIS?

Wat is een FMIS? FMIS staat voor Facilitair Management Informatie Systeem. Dit zijn programma’s om controle en overzicht te houden over facilitaire- en vastgoed gerelateerde processen.

Denk hierbij aan gebouwbeheer, onderhoud, storingen melden en nog veel meer. Een goed facilitair systeem zorgt ervoor dat uw terrein/gebouwen er piekfijn bijstaan.

schoonmaak vakantiepark

Wat kun je met een FMIS (Facilitair Management Informatie Systeem)?

Een FMIS (Facilitair Management Informatie Systeem) is software waar storingen en meldingen in geregistreerd worden die door medewerkers of klanten aangemaakt zijn.

Op deze manier kun je een onderhoudshistorie opbouwen per object. Ook kan zo’n handig zijn om statussen van gebouwen, ruimtes of plekken overzichtelijk te weergeven. Bijvoorbeeld of een kantoorruimte bezet is of een bungalow op een vakantiepark.

FMIS

Waarom gebruik maken van een FMIS?

Een goed FMIS zorgt ervoor dat je ten alle tijden overzicht hebt over jouw ‘gebied’ als facilitair manager. Je houdt hiermee ten alle tijden bij wat er allemaal is gebeurt in het verleden, qua onderhoud bijvoorbeeld. Maar ook wat je gaat doen in de toekomst.

Door bijvoorbeeld terugkerende taken aan te maken in het systeem vergeet je nooit meer wat.

Legionella module
takenlijst app

Keyplan als FMIS

Keyplan is een FMIS die zich vooral focust op de recreatiebranche, maar daarnaast ook actief is in andere branches. In het programma kunnen naar eigen wens objecten worden geplaatst en op deze objecten kunnen taken worden aangemaakt.

Deze taken kunnen vervolgens middels een gebruiksvriendelijke app worden afgerond. Hiermee kunnen tevens ook nieuwe storingen worden gemeld.

Keyplan zorgt ervoor dat je niet meer voor elk klein dingetje hoeft te bellen, Whatsappen of mailen. Alle communicatie verloopt soepel via één plek!

Duidelijke taakoverzichten

Keyplan is een FMIS waarbij elke medewerker zijn of haar eigen account krijgt. Met dit account kan de medewerker inloggen in de app of op de webversie.

Via dit account kunnen, afhankelijk van de accountrol, een aantal dingen worden gedaan. Denk aan taken aanmaken, taken afronden, taken toewijzen en onderhoudshistorie van objecten inzien.

Op deze manier hebben de faciltaire medewerkers die dit nodig hebben altijd een mooi overzicht van wat er moet gebeuren en wat er in het verleden gedaan is.

takenscherm

Onze producten

De Keyplan modules

Publieke meldingspagina

Geef gasten de mogelijkheid om zelf storingen te melden. Uw persoonlijke meldingspagina in zelfgekozen stijl is gemaakt in een handomdraai.

Legionella module

Laat Keyplan automatische Legionella taken aanmaken. Zo houd je legionella ten alle tijden buiten de deur. En je bouwt een mooi rapport op voor de inspectie!

Webshop module

Super eenvoudig jouw eigen webshop, speciaal ontwikkeld voor vakantieparken en campings. Ideaal voor een ontbijtservice, restaurant of BBQ verhuur.

Zij gingen u al voor

Onze klanten

takenlijst app

Demo aanvragen

Benieuwd wat Keyplan voor uw bedrijf kan betekenen? Vraag dan een vrijblijvende demo aan! We zullen dan z.s.m. contact met u opnemen.